איך לשפר את טעם הזרע שלך

האם אתה מחפש דרכים לשפר את טעם הזרע? אמנם אין דרך בטוחה לגרום לזרע להיות טעים כמו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו לכולם, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לו להיות טעים יותר.

ראשית, ודא שאתה שומר על הידרציה. שתייה מרובה של מים עוזרת לשטוף החוצה רעלים, מה שיכול להוביל לזרע טעים יותר. משקאות אחרים שיכולים לעזור להגדיל את טעם הזרע באופן טבעי כוללים מיץ אננס, מיץ סלרי ומיץ חמוציות.

אתה צריך גם לוודא את הדיאטה שלך הוא גבוה פירות וירקות. אכילת פירות מתוקים יותר כמו אננס, קיווי ופפאיה יכולה לעזור להמתיק את טעם הזרע, ואילו הגדלת הצריכה של ירקות כמו קייל, תרד וברוקולי יכולה לעזור לקדם סביבה בסיסית יותר.

לבסוף, הקפידו לתרגל הרגלי היגיינה טובים. שטיפת הפין לפני ואחרי יחסי מין יכולה להבטיח שעודף זיעה, חיידקים וחומרים לא רצויים אחרים לא יתערבבו עם הזרע. ייתכן שתרצה גם לשקול גילוח או גזיזת שיער הערווה כדי לעזור לשמור על האזור נקי ורענן.

על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לעזור להבטיח כי השותפה שלך מקבל את המרב מכל חוויה. אם תרצה עוד טיפים לגבי זרע וסקס בכלל, אתם תמיד יכול לפנות אל נערות ליווי, הן המומחיות הגדולות ביותר. נערות הליווי של אתר https://escortgirls1.com/ הן ממש איניציקלופדיה בכל הקשור לסקס


Posted

in

by

Tags: