המוזיקה הכי טובה בשביל להירדם

אם אתם מתקשים לישון טוב בלילה, כדאי לכם לשקול להאזין למוזיקה לפני השינה. אין כמו מנגינה מרגיעה כדי להרדים אותך. עם זאת, לא כל המוזיקה נוצרת שווה. מתברר כי ז'אנרים מסוימים טובים יותר מאחרים כשמדובר מקבל מנוחת לילה טובה.

המוזיקה הטובה ביותר לשינה היא מוזיקה איטית ומרגיעה עם קצב קבוע ומלודיות עדינות. מוזיקה קלאסית, ג'אז, רוק רך ומוזיקת ניו-אייג' הם כולם בחירות נהדרות. מחקרים מראים כי מוזיקה קלאסית בפרט יכולה לעזור לכם להירדם מהר יותר ולשפר את איכות השינה שלכם.

מוזיקה אינסטרומנטלית מרגיעה מועילה במיוחד כשמדובר בשינה. כשאתם בוחרים מוזיקה, חפשו יצירות שהן לפחות 60 פעימות לדקה, מכיוון שמוזיקה בקצב איטי יותר יכולה ליצור אפקט מרגיע יותר. מוזיקה לא לירית עדיפה על שירים עם מילים, מכיוון שהמילים יכולות לשמש כהסחת דעת.

חשוב גם למצוא רמות האזנה נוחות. מוזיקה רועשת מדי עלולה להפריע לדפוסי השינה שלכם, לכן מצאו עוצמת קול שעדיין נשמעת אך לא תמנע מכם.

לבסוף, יש כוח בטקס לילי. התרגלו להאזין לאותה מוזיקה מרגיעה לפני השינה בכל לילה, כך שגופכם ונפשכם ידעו שהגיע הזמן להירגע ולהירדם.

אם אתם מתקשים למצוא את המוזיקה המתאימה לשגרת השינה שלכם, יש שפע של שירותי סטרימינג מקוונים ואפליקציות הרפיה המציעות רשימות השמעה לשינה. ממוזיקה קלאסית ועד רוק רך וכל מה שביניהם, בטוח שיהיה פלייליסט שיעזור לכם להיסחף בשלווה בכל לילה. אם אתם מתקשים לישון בלילה, מוזיקה מרגיעה יכולה לעזור. אך לפעמים צריך גם להוציא קצת אנרגיה לפני. אתם יכולים לנסות בילוי עם נערות ליווי בבת ים, גם זה משתלב יפה עם המוזיקה. 


Posted

in

by

Tags: