חופשה בבורה בורה

אם אתם מחפשים חופשה מפנקת עם מי טורקיז צלולים, חופים עם חול לבן ונופים עוצרי נשימה, בורה בורה הוא המקום בשבילכם. עם הנוף הטבעי עוצר הנשימה ביופיו ומגוון פעילויות שאפשר ליהנות מהן, האי הזה בדרום האוקיינוס השקט הוא המפלט האולטימטיבי.

למרות שבורה בורה עשוי להיות אופציה יקרה, זה שווה כל אגורה. צאו לשיט בסירה סביב הלגונה של האי, או הפליגו אל גדות החול החיצוניות כדי לחוות את הנופים עוצרי הנשימה של שוניות האלמוגים שמסביב. בלו את היום בחקר חיות הבר התוססות והפלאים התת-ימיים של דרום האוקיינוס השקט. תוכלו להירגע בכמה מהחופים היפים ביותר בעולם, לטייל בג'ונגלים הירוקים והשופעים, או להזמין סיור מים שייקח אתכם לסיור פרטי בלגונה.

עבור פודיז, המטבח המקומי בטוח מענג. התענגו על מאכלי ים טריים כמו מהי-מהי, וואהו, ברקודה, סנאפר וטונה. אם אתם מחפשים משהו מבושל, ההתמחויות המקומיות כוללות שברט, פואסון קרו ועוף מיובש. תוכלו לצלול עם שנורקל ולצלול עם דגים טרופיים, לחקור את שוניות האלמוגים התוססות או פשוט לרבוץ על החוף.

לאחר סיור ברחבי האי, תוכלו לבלות קצת זמן באחד מאתרי הנופש והספא המפוארים הנמצאים בבורה בורה. יש מגוון פעילויות לבחירה, כגון אופנועי ים, שנורקלינג, צלילה, שיט, וענפי ספורט שונים. תוכלו ליהנות מארוחות במסעדות המקומיות שבאתר הנופש, לטעום מגוון משקאות וחטיפים משובחים באי, או להירגע בספא וליהנות מעיסוי או שניים.

סיכמו את היום שלכם בשייט מדהים בשקיעה, או פנקו את המשפחה שלכם בשייט ארוחת ערב רומנטי בלגונה. עם הנוף המדהים, התרבות הייחודית, אתרי הנופש המפוארים והפעילויות המרשימות, בורה בורה היא גן העדן המושלם לחופשה רגועה ומפנקת. ואם אינכם יכולים לטוס כרגע ליעד אקזוטי זה, אבל רוצים בילוי מפנק זול וקרוב לבית – פשוט בואו אל דירות דיסקרטיות באשדוד. כאן תוכלו לקבל פינוק טוב כפי שאתם אוהבים. 


Posted

in

by

Tags: