חיי המין שלי דלילים

אם אתם מרגישים שחיי המין שלכם גרועים מדי, אתם לא לבד. אנשים רבים נאבקים למצוא ולתחזק חיי מין מספקים, ולהרגיש כאילו זה מתחת לסעיף יכול להיות קשה מאוד. אבל קחו ללב, אתם יכולים לעשות כמה שינויים ולקחת את חיי המין שלכם מהפוגה לטירוף.

קודם כל, תקשורת היא המפתח. אלא אם כן אתה נותן לבת הזוג שלך רמזים לא מילוליים והם אינטואיטיביים להפליא, חשוב לתקשר את מה שאתה רוצה וצריך במונחים של אינטימיות פיזית. זה יכול להיות קשה לעשות אם אתה מרגיש שזה מאוחר מדי, או כי השותף שלך יש את דעתם כבר המציא, אבל זה חיוני כי אתה עושה את ההעדפות שלך ידוע אם אתה רוצה למקסם את ההנאה.

שנית, גלו מה מעורר את האש שלכם. בין אם זה סרט או ספר סוחף במיוחד, זמן אינטימי עם בת הזוג שלך, או משהו אחר לגמרי – לגלות מה מדליק אותך ולשלב את זה בחיי המין שלך בטוח יהפוך את הדברים למרגשים יותר.

שלישית, לתבל את העניינים. בין אם זה אומר לחקור צעצועים חדשים, תנוחות חדשות או משחקים חדשים, לנסות משהו שונה היא דרך מצוינת לקחת את חיי המין שלך צעד אחד קדימה.

רביעית, ודאו שאתם דואגים לעצמכם גם בתחומים אחרים. דברים כמו מתח, חרדה ודיכאון יכולים באמת להרוג את מצב הרוח ואת רמות האנרגיה, כך שטיפול בהם יכול באמת לעשות את ההבדל כשמדובר באינטימיות פיזית.

לבסוף, קח קצת זמן לעצמך. אם אתם מרגישים מוצפים או מוצפים במחויבויות אחרות, הקפידו לתזמן זמן לעצמכם ולבן זוגכם ליהנות זה מזה באופן מלא.

לא משנה מה, חיי המין שלך צריכים להיות משהו שאתה רוצה לצפות וליהנות ממנו – ואם זה לא עכשיו, אל ייאוש! בצע כמה שינויים ואתה באמת יכול לשנות את הדברים לטובה. ואם אתה באמת רוצה לשדרג את יחסי המין שלך, כדאי לבלות עם נערות ליווי. זוהי הזדמנות לא רק לשדרג את איכות הבחורות, אלא לפגוש בחורות שהן הרבה יותר נועזות. תוכל לנסות עם הבחורות של אתר https://www.vsexy1.com


Posted

in

by

Tags: