סוף שבוע מרגש בניו יורק

אם אתם מחפשים טיול סוף שבוע ארוך ומרגש, סוף שבוע בניו יורק צריך להיות בראש הרשימה שלכם. ביתם של כמה מהמראות האיקוניים ביותר בעולם, אוכל מעורר תיאבון ותרבות תוססת, העיר ניו יורק מציעה את המפלט המושלם משגרת היומיום שלכם.

כדי להפיק את המרב מזמנכם, התחילו את סוף השבוע שלכם במנהטן עם סיור בציוני דרך מפורסמים כגון האמפייר סטייט בילדינג, פסל החירות וסנטרל פארק. קנו עד שתרדו בשדרה החמישית ותצאו לטיול על פני גשר ברוקלין האייקוני. גשו לטיימס סקוור (Times Square) עבור בידור חי וחיי לילה שוקקים.

למחרת, הגיע הזמן לחקור את הרובעים החיצוניים ולטעום מעדנים מקומיים. קחו מעבורת לסטטן איילנד כדי לבקר בחוף הים של סנט ג'ורג' ולחקור את האמנות והתרבות של ניו יורק. צאו לטיול לאורך ההיי ליין לתצפית ראויה לאינסטגרם על הנוף העירוני. או ללכת דרומה יותר כדי לחקור את קווינס ואת השכונות הקרירות שלה.

ביום האחרון של הטיול שלכם, תוכלו להתפנק בסיור בברונקס. בקרו באצטדיון הבייסבול יאנקי ובגן החיות של ברונקס לפני שתתפתו לטיול לאורך קו המים בקווינס. תוכלו למצוא גם כמה מהפיצות הטובות ביותר בניו יורק כאן! ולפני שאתם חוזרים הביתה, אל תשכחו למצוא קצת זמן עבור Escort Girls בניו יורק. זוהי עיר מאוד קוסמופוליטית ותוכלו למצוא כאן נערות ליווי מכל העולם. זוהי ההזדמנות שלכם לבלות עם בחורות אקוזטיות ויפיפיות. 

ניו יורק היא עיר שכל הזמן שוקקת אנרגיה. עם מגוון אינסופי של פעילויות ואטרקציות, סוף שבוע בניו יורק בטוח יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת. אז אל תחכו יותר – תתחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם לתפוח הגדול!


Posted

in

by

Tags: