עסקים בסנט פטרסבורג

עבור נוסעים עסקיים, טיול לסנט פטרסבורג יכול להיות חוויה בלתי נשכחת. ממוקם על הים הבלטי ליד הגבול של פינלנד ורוסיה, סנט פטרסבורג היא עיר תוססת כי הוא ביתם של מגוון רחב של אטרקציות מאתרי מורשת עולמית של מוזיאון הרמיטאז 'לארמונות הגדולים של הצארים.

יש כל כך הרבה דברים שניתן לחוות בסנט פטרסבורג, כי אנשי עסקים צריכים לשים בראש סדר העדיפויות לבקר בכמה מהמחוזות המרכזיים של העיר. מקום נהדר להתחיל בו הוא המרכז ההיסטורי של סנט פטרסבורג וקבוצות קשורות של אנדרטאות. זה כולל שמונה מאתרי המורשת המשמעותיים ביותר של העיר, כולל בית המגורים המלכותי לשעבר של פטרהוף, ארמון החורף והמוזיאון הרוסי הממלכתי. טיול סביב מונומנטים אלה יעזור לספק תובנה על העבר ההיסטורי והתרבותי העשיר של העיר.

עבור קניות, אנשי עסקים יכולים לגשת אל נייבסקי פרוספקט (Nevsky Prospekt) המפורסם, הרחוב הראשי של העיר. כאן, הם ימצאו הזדמנויות קניות אינסופיות, עם כל דבר, החל בוטיקים יוקרתיים מלאכת יד רוסית מסורתית. לחוויה תרבותית יותר, תוכלו לחקור את רחובות סנט פטרסבורג בזכות גלריות האמנות הייחודיות והבוטיקים העצמאיים שלה.

לחוויה מסוג אחר, בקרו באי וסילבסקי (Vasilevsky) התוסס. אי זה הוא ביתם של ארכיטקטורה מעניינת, כנסיות ציוריות, כמו גם בתי קפה ומסעדות. בעודכם שם, אל תפספסו את המוזיאון הרוסי, המאכלס כמה מיצירות האמנות השמורות ביותר ברוסיה, כולל יצירות של מאטיס ומונה.

לבסוף, לערב בלתי נשכח, אנשי עסקים צריכים לגשת לתיאטרון מרינסקי (Mariinsky Theatre). מקום זה ידוע בעולם בזכות מופעי הבלט והאופרה שלו, ומציע ערב בלתי נשכח של תרבות.

ואם אתם מסוג האנשים שאוהבים בחופשה לבלות עם נערות ליווי באילת, יש סיכוי שתפגשו ברוסיה הרבה נערות יפות כפי שאתם רגילים לקבל בשירותי הליווי בארץ. בכל זאת רבות מהן הגיעו מכאן. 
כשזה מגיע לנסיעות עסקים, סנט פטרסבורג היא יעד שאסור לפספס. מהארכיטקטורה האייקונית שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה, לעיר הזו יש כל כך הרבה מה להציע. נסיעת עסקים לסנט פטרסבורג היא הזדמנות מצוינת לחקור יעד מרגש שתמיד יישאר קרוב ללב.


Posted

in

by

Tags: